Algemene voorwaarden

Open in pdf
ALGEMENE VOORWAARDEN
 
 
Als je bij Iloveglamour.nl een bestelling plaatst, bent je akkoord gegaan met de hieronder aangegeven algemene voorwaarden. 
 
Alle genoemde prijzen op iloveglamour.nl zijn inclusief B.T.W. in euro's en exclusief de verzendkosten.
Bij het accorderen van de algemene voorwaarden wordt je mailadres na het plaatsen van je bestelling geautomatiseerd opgenomen in mailbestand van Iloveglamour.nl.
Dit bestand wordt in het kader van privacy uitsluitend gebruikt door Iloveglamour.nl en nooit zonder toestemming verleend aan externe partijen.
 
TNT Pakket Post
 
Ik verzend de pakketten via TNT post. Mocht je niet thuis zijn dan zal je een notitie in je brievenbus vinden en zal het pakket klaar liggen op het dichtstbijzijnde postagentschap.
Ik hanteer m.i.v. 1 Januari 2020 de volgende onderstaande tarief  voor verzenden van je pakket ongeacht het aantal artikelen (met een maximum van 10 stuks):
 
Verzendkosten binnen Nederland: 7,25 euro.
 
RETOUR PAKKET
 
Al je retour pakketten mogen ongefrankeerd (na aanmelding bij GlamourPurmerend@gmail.com  binnen 10 dagen) naar nieuwstraat 23 1441 CK Purmerend I love glamour. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.
Wanneer de retourzending bij ons ontvangen is, storten wij het aankoopbeedrag binnen 7 dagen op uw bankrekening terug.
 
KAN IK RETOURNEREN?
 
Retourneren is geen probleem. Voorwaarde is dat het artikel niet gebruikt, beschadigd is en/ of getracht is te herstellen en met de originele labels en verpakking binnen 10 dagen retour wordt gestuurd. Er zijn geen voedselvlekken, make-up vlekken, lichaamsgeuren, dierlijk haar of sigarettengeuren op de artikelen aanwezig.
Artikelen die afgeprijsd zijn, sieraden en badkleding mogen NIET geretourneerd worden.
 
Meld in alle gevallen je retour binnen 10 dagen aan bij GlamourPurmerend@gmail.com.
Je retour melding komt bij mij binnen en zal worden geaccordeerd.
Indien niet aan onze retourvoorwaarden is voldaan, dan behouden wij ons recht voor om zendingen terug te sturen en u de verzendkosten in rekening te brengen.
 
TERUGBETALING BIJ RETOURNEREN
 
Heeft je retour echter te maken heeft met een terechte klacht dan zijn de verzendkosten voor onze rekening.
 
GARANTIE
 
Mocht een product onverhoopt niet aan je verwachtingen voldoen of in gebruik tegenvallen en/of mankementen vertonen dan hoor ik dit graag. Ten alle tijden los ik het probleem met je op, ik wil graag dat je tevreden mijn shop verlaat.
Wij bieden geen wasgarantie, wij verlenen geen garantie op (strass-)steentjes, pailletten, sieraden, knopen & ritsen.
 
AFGEPRIJSDE ARTIKELEN
Afgeprijsde artikelen kunnen niet geruild of geretourneerd worden.
 
ORDER BEVESTIGING
 
Op het moment dat je de bestelling plaatst, kan je deze uitprinten en word je bestelling in ontvangst genomen. Je ontvangt altijd een bevestiging van je bestelling per email. Zodra de betaling ontvangen is wordt de bestelling naar je verstuurd. De shop wordt zo maximaal mogelijk up-to-date gehouden en de bestellingen worden afgehandeld op volgorde van binnenkomst. Mocht een besteld artikel onverhoopt toch uitverkocht blijken dan ontvang je hier zo spoedig mogelijk bericht over.
Zodra de betaling ontvangen is wordt de bestelling naar je verstuurd.
 
 
STATUS BESTELLING
 
In het winkelwagentje kan je de status van je bestelling volgen. De statussen ' verwerken, wachten op betaling en betaling akkoord' spreken voor zich. Bij de statussen 'fout bij betaling en/of uitverkocht/backorder' ontvang je altijd bericht van mij.
Op het moment dat je bestelling verzendklaar is en ter verzending wordt aangeboden krijgt je order de status 'afgeleverd'. Dit betekent dat het pakket op dat moment bij mij weg gaat ter verzending, en je je pakket / envelop  binnen enkele dagen mag verwachten.
 
 
UITVERKOCHT
 
De shop wordt zo maximaal mogelijk up-to-date gehouden en de bestellingen worden afgehandeld op volgorde van binnenkomst. Mocht een besteld artikel onverhoopt toch uitverkocht blijken dan ontvang je hier zo spoedig mogelijk bericht over.
 
 
BESTELLING ANNULEREN
 
Mocht je onverhoopt toch van je bestelling willen afzien, neem dan contact op met  het infonummer.
 
TIPS
 
Bestel meerdere artikelen tegelijk met je (schoon)zus, partner, buurvrouw of vriend(in), dit drukt de verzendkosten. 
 
Kleuren op de pc zijn afhankelijk van de kleurinstellingen van de eigen pc. Kleuren kunnen enigszins afwijkend zijn afhankelijk van de instellingen van de pc, wij proberen altijd de kleur zo goed mogelijk te beschrijven. Mocht je twijfels of vragen hieromtrent hebben neem dan gerust contact met mij op. 
 
Bij twijfels over uw bestelling neem gerust contact op met het telefoonnummer  (0299 - 750371) ik adviseer je graag. Kijk vooraf ook even bij de productomschrijving onder het artikel, daar vind je vaak al veel informatie.
 
Mocht een product  onverhoopt niet aan je verwachting voldoen of in het gebruik tegenvallen, laat het mij dan even weten.
 
 
BETAALMOGELIJKHEDEN:
 
Alle betalingen vinden plaats in een beveiligde betalingsomgeving middels samenwerking met een Payment Service Provider.
 
 
IDEAL (mogelijk indien je rekening loopt bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers) 
creditcard (Visa, Mastercard) 
paypal 
 
Indien je graag je artikelen snel wil ontvangen, adviseren wij IDEAL, creditcard of paypal betaling als betalingsmiddel. 
 
 
BETALINGS GEGEVENS:
 
ABN AMRO – NL 11 ABNA 589689649 (I love Glamour)
 
 
CADEAUBON/TEGOEDBON
 
Tijdens je bestelling kun je in het veld 'tegoedbon' een evt. tegoedbon,cadeaubon of kortingscode invoeren,  de waarde wordt dan direct in mindering gebracht op het factuurbedrag.
Bij annulering van de bestelling of in geval van retour ontvang je geen contant geld retour maar wordt de waardebon opnieuw geactiveerd. Neem contact op met het info nummer over de mogelijkheden tot verzilvering van je bon.
 
 
I Love Glamour
Nieuwstraat 23 1441 CK Purmerend
info@iloveglamour.nl
KVKnr:53421043
BTWnr:NL028233177B01